Denne siden som du lette etter har vi dessverre ikke lenger i vår lagoppstilling, vi beklager. Om du lette etter noe helt konkret, så se gjerne igjennom menyen på toppen av siden. Om du fremdeles ikke finner frem, så trykk veldig gjerne på den røde knappen under.
Om du absolutt ikke har lyst til å snakke med oss. Kan det fremdeles være at du finner svaret under.
Nei. Det er ingen skjulte eller plutselige kostnader utover deltakerkort (A eller B) og påmeldingsavgift. *
Kjøper dere Basic pakken fordi dere for eksempel ordner overnatting selv, kan dere kjøpe middagspakke for kr. 200 (middag lørdag og søndag)
Kongsten Night er uten tvil håndballfestens store høydepunkt, uansett alder. Billettene er derfor inkludert i alle våre pakker. Man trenger derfor ikke velge dette ved siden av, slik som man måtte tidligere.
Ja. Men man må velge ønsket kategori ved påmelding. Altså om man ønsker overnatting i regi av oss eller ikke. Dette fordi det er begrenset med plass i hver kategori. Du trenger derimot ikke å vite antall deltagere, foreldre eller annet før senere.
Bestillingen må legges inn på lagsiden innen 25. mars. Man kan gjøre mindre endringer i bestillingen helt frem til 20. mai, så fremt laget fremdeles deltar. (Begrenset antall konsertbilletter, kan bli utsolgt før dette!)
Uavhengig av når du bestiller, så er betalingsfristen den 25. mars. Du kan derfor legge inn bestillingen tidlig, uten å måtte betale før senere. Faktura hentes ut selv på lagsiden.
Ja. Vi ønsker at alle våre deltagere skal ha den samme Opplevelsen under håndballfesten. Derfor må alle deltagere velge enten A (med overnatting) eller B (uten overnatting).
Ja, disse må også ha en pakke for å delta.
Foreldre og søsken som ikke ønsker overnatting i regi av oss, trenger selvfølgelig ingen pakke for å delta. Ønsker derimot foreldre og søsken (rabatt under en viss alder) å overnatte sammen med laget - må man velge en av pakkene over. Til informasjon er det begrenset med plass og vi anbefaler å ikke booke plass til hele foreldregruppa..
Det vil gjøres kontroll ved innsjekking opp mot deltagerlister. Det vil også, av sikkerhetsmessige årsaker, gjøres sporadiske kontroller på overnattingsstedene for å sikre at alle har kort. På den måten kan vi vise bort eventuelle personer som ikke skal ha adgang til området.
Kampoppsettet påbegynnes etter at fristen for å registrere antall går ut. Målsetningen er å kunne sende ut oppsettet senest fire uker før håndballfesten.
Arbeidet med tildeling av overnatting påbegynnes etter at fristen for å registre antall deltakere går ut. Målsetningen er å kunne sende ut oppsettet senest seks uker før håndballfesten.
Fredrikstad Cup arrangeres som en tradisjon i Pinsen hvert år. I 2022 er dermed håndballfesten fra den 3(4) til 6. juni. Vi gleder oss til solfylte Pinsedager i juni!
Nei. Ingen lag i aktivitetsserien spiller mer enn to dager. Kampene blir satt opp lørdag og søndag for mest mulig kompakt program.
Det er hovedsakelig lag fra gamle Østfold og Oslo Sør som får kamper på fredag.
Sluttspillet starter på søndag den for de fleste klasser og fortsetter på mandag. Aller siste finalekamp går ca kl. 16:00. Gjør oppmerksom på at ekstra omganger i sluttspillet kan gi forsinkelser.
Vi anbefaler å lese reglementet og vilkår for påmelding. Denne finner du her. Da slipper du å bruke tid på dette ved påmelding.
Når laget har fått plass er følgende frister viktige å huske:
Ved første påmelding har vi kun behov for helt enkel informasjon som Klubbnavn, Kontaktperson, Ønsket kategori og Antall lag. Mer informasjon legges inn senere.
Man kan velge mellom 2 pakker, enten A som inneholder overnatting og frokost/middag eller B for de som ordner selv / lokale. Se mer informasjon om de ulike pakkene her
Det er totalt 700 plasser til Fredrikstad Cup 2022. Årsaken til at vi velger å ikke ha flere plasser, er for å bevare kvaliteten. Spesielt for året er at mange lag har valgt å oveføre påmeldingen sin fra den avlyste turneringen i 2021 til 2022. Dette innebærer at det er færre plasser enn vanlig på påmeldingsdagen.
Vi vil høre fra oss innen 48 timer etter påmelding. Skulle det ta veldig mye lengre tid, så ta gjerne kontakt med oss så skal vi se hva som har skjedd med påmeldingen.
Vi ber om forståelse for at etterspørselen etter Norges største håndballfest er enorm! Allikevel er det ikke helt “kjørt”. Det er stadig endringer blant lagene som melder seg på, spesielt frem til 1. februar. Vi anbefaler derfor å ta plassen på venteliste slik at vi kan ta kontakt med deg ved endringer. Det er også slik at det vil legges ut “resteplasser” når alle klassene er fullt opp. Dette er plasser på skoler som ikke har busstransport direkte til hovedarenaen. Disse sendes ut til alle la
Vi har valgt å kun gi plass til 700 lag i år. Dette er fordi vi ønsker å tilby en best mulig kvalitet. Får dere derfor ikke plass, prøv veldig gjerne igjen neste år! Da har vi flere baner å bruke.
Vi vil sende deg en faktura for påmeldingsavgiften og en for cupkortene. Sistnevnte har ikke forfall før 25. mars 2022, mens påmeldingsavgiften må betales snarest.
Betaling gjøres til 1000 11 93371. Husk å bruke KID nummer som står angitt på faktura. Faktura finner du både på “din side” på påmeldingsløsningen under aktuell lag og i bekreftelses epost.
Registrering av navn m.m. kommer i Mai. Dette gjøres da på lagsiden. Siste frist for å legge inn er to dager før avkast. Mer informasjon kommer på epost.
Ja. Man kan bruke kunstgressko såfremt de ikke har skru/metallknotter. Vi anbefaler joggesko.
Vi følger NHFs reglement om sesong i perioden 1/7-31/6. I Fredrikstad Cup spiller man derfor samme aldersklasser som inneværende sesong.
Dette gjøres ved å fylle ut en deltakerliste og levere ved innsjekking.